The store will not work correctly when cookies are disabled.
Wanneer moet je een offerte aanvragen?
De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:
Je hebt maatwerk nodig
Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
Je kunt een specifiek product niet vinden
Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
Je hebt een hoog orderbedrag
Je hebt grote aantallen van een product nodig
Hoe werkt het?
Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:
Je plaatst producten in de winkelwagen
Je klikt op 'offerte aanvragen'
Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
Je verstuurt de aanvraag
Het offertetraject kent 4 stappen:
Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
In veel gevallen leveren wij met grote vrachtwagens met een lengte van 18 meter of langer. Grote vrachtwagens kunnen niet overal probleemloos lossen, maar levering met een kleine vrachtwagen is in veel gevallen wel mogelijk. Woon je bijvoorbeeld in een smalle straat, in een (winkel)centrum of is de toegangsroute slecht toegankelijk, dan is het verstandig dit aan ons kenbaar te maken. Tijdens het afrekenen kun je een opmerking toevoegen aan jouw bestelling. Onderaan in de 'winkelwagen' kun je normaal gesproken zien hoe de bezorging van je bestelling plaatsvindt (uitzonderingen in overleg met de verkoper).
Het is voor ons niet mogelijk om een specifiekere levertijd te noemen dan in de bevestigingsmail staat vermeld. De transporteur behoudt zich het recht voor om tot het laatste moment de route te wijzigen.
Uitzonderingen van levertermijnen zijn:
Skantrae en Weekamp deuren; 1 á 2 dagen voor levering ontvang je een verwacht levertijdstip
Austria deuren; je ontvangt van de transporteur (VDS) een e-mail waarmee je zelf een leverdatum kan inplannen
Heering; informatie over het leveringsmoment via SMS
* Overmacht: Er wordt te allen tijde geprobeerd de levering te laten plaatsvinden volgens de genoemde levertermijn. Mocht dit niet lukken dan is dit overmacht. Wij adviseren daarom om mens en/of materiaal pas in te huren nadat de materialen daadwerkelijk bij je zijn geleverd.
In veel gevallen is het niet noodzakelijk dat je aanwezig bent tijdens het lossen van jouw bestelling. Voor de volgende producten is aanwezigheid bij het lossen van jouw bestelling wel noodzakelijk; Keralit, Florence, Unipanel, Lignodur, Isobouw EPS en alle binnendeuren. Wanneer je een voorkeur hebt voor een specifieke losplaats, dan kun je die plaats afbakenen door middel van een lint en/of bordje. Let wel; de definitieve losplaats is te allen tijde ter beoordeling van de chauffeur.
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
Pallets retourneren Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.
Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.