Wanneer moet je een offerte aanvragen?

De producten in ons assortiment bieden wij zo scherp mogelijk aan en bovendien hanteren we kortingsregels die automatisch korting geven in de winkelwagen. Tóch kan het soms wenselijk zijn om een offerte aan te vragen:

  • Je hebt maatwerk nodig
  • Je hebt nog een vraag voordat je wilt betalen
  • Je kunt een specifiek product niet vinden
  • Je hebt een scherpere offerte van een andere aanbieder
  • Je hebt een hoog orderbedrag
  • Je hebt grote aantallen van een product nodig

 

Hoe werkt het?

Een offerte aanvragen werkt hetzelfde als afrekenen, maar dan zonder te betalen:

  • Je plaatst producten in de winkelwagen
  • Je klikt op 'offerte aanvragen'
  • Je vult je gegevens in bij stap 1 'Uw gegevens'
  • Je kunt een opmerking plaatsen in stap 2 'Transport en levering'
  • Je verstuurt de aanvraag

 

Het offertetraject kent 4 stappen:

  1. Direct na je aanvraag ontvang je een e-mail ter bevestiging
  2. Binnen 24 uur (ma-vr) ontvang je van ons een voorstel per e-mail
  3. Als je akkoord bent met het voorstel betaal je het totaalbedrag
  4. Wij zetten de bestelling in gang en je ontvangt een orderbevestiging
  • Boven 1.500 gratis verzending
  • Direct een scherpe prijs
  • Compleet voor elk project
★★★★★
★★★★★
Klanten geven ons een 9,2 uit 10
BTW: Incl
Excl

Retourneren

Toon alle categorieën

Wil je weten hoe retourneren bij ons in z'n werk gaat? Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 14 dagen kun je bij ons een retour- of omruilverzoek indienen. Het retour moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen. Klik op 'meer lezen' om alle voorwaarden te bekijken voor het retourneren van je bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om je bestelling te kunnen retourneren moet je vooraf een formulier invullen. Klik op 'meer lezen' en bekijk het volledige antwoord voor de verdere instructies.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Of je bestelling geannuleerd kan worden is afhankelijk van verschillende factoren.

Wat moet ik doen met beschadigde of manco artikelen?

Wanneer je merkt dat de artikelen die je van ons hebt ontvangen beschadigd zijn of er iets mankeert, dan willen we je vragen dit zo snel mogelijk aan ons door te geven.

Statiegeld pallets retourneren, hoe gaat dat in zijn werk?

Het terugbrengen van statiegeld pallets is alleen mogelijk bij onze vestiging in Denekamp. Neem hierbij altijd je factuur of orderbevestiging mee. Zonder referentie (alleen naam + adres is onvoldoende) nemen we geen pallets retour.

Hoe retourneer ik een postzending?

Je kan het artikel retourneren naar het volgende adres:    Sleiderink Bouwmaterialen T.a.v. (bestelnummer) Hanzeweg 20 7591 BK Denekamp   Zodra wij het artikel in goede orde retour hebben ontvangen, crediteren wij het betaalde bedrag...

Wat zijn de retourkosten?

Het retourhalen van bouwmaterialen kan hoge kosten met zich meebrengen.

Wanneer krijg ik het geld terug van mijn retour?

Zodra we je retour hebben ontvangen en verwerkt, zorgen wij er voor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt. Het bedrag wordt teruggestort op de bankrekening waarmee je de oorspronkelijke betaling hebt gedaan. Dit doen we via Mollie Payment, om het...

Niet kunnen vinden waar je naar zocht?
Sommige producten worden op statiegeldpallets geleverd. Er wordt dan per pallet een bedrag statiegeld berekend. Het bedrag dat per pallet berekend wordt kan variëren. Meer informatie hierover kun je teruglezen op de productpagina.
 

Pallets retourneren
Voor meer informatie over het retourneren van statiegeldpallets verwijzen we je graag naar de FAQ.

Bij sommige producten is er een toeslag van toepassing wanneer je afwijkt van de standaard verpakkingsinhoud. Deze toeslag wordt dan berekend omdat de standaard verpakking moet worden aangebroken, wat extra werkzaamheden tot gevolg heeft. De hoogte van de toeslag en de inhoud van een standaard verpakking kun je teruglezen op de productpagina.